Ziua îndrăgostiţilor

Ieri a fost „Ziua îndrăgostiţilor”, dar asta nu aveţi cum să nu ştiţi, e imposibil. Însă poate nu ştiaţi că ilarianţii au scos un filmuleţ special pentru ziua asta. Ei bine, dintre cei patru, Lavi este total împotriva acestei sărbatori.

În mare parte împart aceleaşi gânduri cu ea. Doar că pe mine nu mă deranjeaza sărbătoarea în sine, e frumos, trebuie să aibă şi îndrăgostiţii o zi a lor (nu că nu am fi avut Dragobetele), pe mine mă deranjează faptul că primesc mesaje exact ca de Crăciun. Am primit un mesaj cu o săptămână înainte de 14: „Ce ai vrea de Valentine’s Day? 1. O îmbrăţişare …”, evident nu era scris la fel de corect, ieri primind încă vreo 3-4 mesaje. Care e rostul? Înteleg să sărbătoreşti alaturi de prieten/prietenă dar nu împărţi dragostea cu toţi prietenii, că nu e ziua prieteniei (este aşa ceva? :D).

Ei bine, să trecem peste asta, că lumea oricum nu o putem schimba. Zic să ne amuzăm alături de ilarianţi.

Acest articol a fost publicat în amuzante, evenimente, sarbatori, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ziua îndrăgostiţilor

  1. andreea93m zice:

    Ce modalitate mai buna de a sarbatori V-Day decat cu ilariantii? :))
    Imi place ca baietilor le e frica de Lavi, stie fata sa se impuna :))

  2. MogaFlorin zice:

    Am auzit că îi şi bate =)) joke

Lasă un răspuns

