Just birds

De dimineata am iesit la o noua tura de teste cu aparatul. Vremea a fost putin racoroasa insa numai buna de o plimbare.

Am facut mai bine de 500 de fotografii dintre care va prezint azi cateva cu pescarusii de pe Cris.

Imi place aparatul, bateriile rezista uimitor de mult. Inca experimentez, plus ca azi am inceput sa folosesc un program de editare, ceva mai pro decat „picture manager”, deci sunt doar la inceput.

P.S. Din nou fara diacritice. Deja imi vine greu sa scriu normal, de multe ori in loc de „â” pun „q”.

Acest articol a fost publicat în fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Just birds

  1. Tare , imi plac pozele.

  2. zazyi zice:

    dragute poze 😀
    da’ pe frigu’ asta faci tu poze la pescarusi ? :-s
    daca s-ar fi putut eu n-as fi iesit tot week-end-ul din casa :))
    a btw, scuze de mai devreme ..era frate-meu la pc :)) 😀

  3. Kronosblog zice:

    Au iesit superbe pozele!

  4. val33ntyn zice:

    ai ceva talent 🙂 imi place unghiul pe care il abordezi 🙂 felicitari

  5. Madalina zice:

    Foarte dragut ce faci tu. Apropo de asta, am observat ca-ti place sa te uiti la filme. Ca tot veni vorba de pasari, sa te uiti la The Birtds (1963), in cazul in care nu l-ai vazut deja. ;;)

Lasă un răspuns

