Planuri de viitor

Fiecare persoană se gândeşte la viitor şi la fiecare pas se gândeşte ce va face în continuare. Vreau sa fac aia, aia şi aia. Câte reuşeşte să facă depinde de fiecare.

De ceva vreme îmi fac şi eu nişte planuri internautice sau blogosferice le-am putea zice.

Scopul meu principal ar fi să trec blogul pe domeniu propriu. La asta mă gândesc de ceva timp şi sper să reuşesc până la vară. Oricum, e unul dintre cele trei mari planuri pe 2011, dar acesta e cel mai important şi cel care sper că se va realiza primul.

Al doilea pas ar fi să fac un blog de fotografie. Începând de jos, adunând zi de zi experienţă, sper să iasă ceva interesant.

Iar al treilea pe listă este blogul de filme. Evident că nu sunt mare critic de film, dar îmi place să cred că review-urile care le fac sunt chiar utile şi sper că fiecare review scris să fie un pas înainte.

După cum spuneam, cel mai important e să trec blogul pe domeniu propriu, iar apoi ar fi cele doua bloguri, de fotografie şi de filme, care de asemenea vor fi pe domeniu propriu. Păi ori facem o treabă bună ori nu o mai facem.

P.S. Acum dacă tot v-am prezentat planurile pe 2011 vă şi spun că sunt deschis la sugestii. De fapt, chiar aş avea nevoie de ajutor. Deci orice sfaturi şi informaţii despre trecerea pe domeniu propriu, hosting, toate cele, sunt binevenite.

P.S.2 Dacă tot vorbim de planuri. Mi-am plănuit o ieşire diseară prin oraş, să fac câteva fotografii noaptea. Ei bine, afară ninge de rupe. De dimineaţă ninge mereu. Cam supărătoare şi iarna asta. Deci, dacă se opreşte ninsoarea o să aveţi un nou set de fotografii, dacă nu, nu!

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Planuri de viitor

  1. hazmate zice:

    Succes!

  2. Pingback: Ziua naţională a tineretului – 2 mai 2011 (Oradea) | Moga Florin

Lasă un răspuns

