Noaptea oscarurilor

1. Black Swan
2. The King’s Speech
3. Inception
4. True Grit
5. The Fighter
6. Winter’s Bone
7. 127 hours
8. Toy Story 3
9. The Kids Are All Right
10. The social network

V-am promis o listă cu filmele nominalizate la Oscar anul acesta la categoria „cel mai bun film” şi mă ţin de cuvânt, cam asta e ordinea în care le văd eu. Evident că fiecare are o opinie diferită, fiecare are preferinţe diferite, criticii vor avea opinii diferite, însă asta consider eu că e ordinea. Sunteţi liberi în comentarii să scrieţi fiecare un top al vostru.

Black Swan este pentru mine cel mai bun film dintre cele 10. Am stat, m-am gandit, însă chiar nu pot să aleg altul în locul lui. Puteţi să mă contraziceţi, să ziceţi ce vreţi, dar pentru mine e un film de nota 11, un film care m-a impresionat profund.

A fost foarte greu să diferenţiez primele trei locuri. Black Swan, The King’s Speech şi Inception sunt trei filme extrem de bune. Dacă aş fi putut să aleg trei locuri întâi, aş fi făcut asta.

True Grit, The Fighter, Winter’s Bone şi 127 Hours sunt de asemenea filme bune şi merită nominalizarea, însă după părerea mea nu sunt filme care să merite trofeul, nu cu rivalii de mai sus.

Toy Story 3 este o animaţie de nota 10, chiar un film bun, chiar foarte bun, însă, şi puteţi să spuneţi că am o părere preconcepută, după părerea mea, o animaţie nu are ce căuta în competiţia pentru premiul cel mare la Oscar.

The kids are all right, hmmm, despre asta am mai vorbit, după părerea mea e un film de duminică, nu unul de Oscar.

Nu uitaţi, a 83-a ediţie a oscarurilor o puteţi urmări live numai pe HBO, la noapte, de la ora 03:00.

Acest articol a fost publicat în evenimente, filme. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

