A venit primăvara la Oradea

De câteva zile avem parte la Oradea numai de soare şi vreme bună. Azi a fost cel mai cald, 17 grade, aşa că am ieşit la o plimbare pe malul Crişului. O plimbare prelungită cei drept, de vreo 2-3 ore.

A fost plin de lume prin oraş. Copii cu bicicletele, oameni în toată firea pe role sau pe biciclete, copii în parc, tineri, zeci de pescari pe Criş, toată lumea s-a trezit la viaţă.

Acum lipseşte doar decorul. Când natura va începe să înverzească totul va fi perfect. Oricum, până atunci vă invit să vedeţi fotografiile pe care le-am făcut azi. Am ales 30 din aproximativ 100. Şi apropo de fotografii, am depăşit numărul de 1000 de fotografii făcute cu aparatul şi totuşi bateriile încă rezistă 😕 Nu mă plâng, doar vă zic.

P.S. Postarea e dedicată lui Cosmin. Special pentru el am făcut aceste poze. El fiind „arestat la domiciliu” deoarece şi-a dislocat genunchiul zilele trecute. Însănătoşire grabnică prietene.

Acest articol a fost publicat în fotografii, oradea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la A venit primăvara la Oradea

  1. S. Muresan zice:

    Cam asa a fost in toata tara nu numai la Oradea 😛

  2. ciresica zice:

    Foarte frumoase pozele! Daaaaaaaaaaaar am o mare rugaminte la tine: nu poti pune o optiune sa nu se mai vada asa pozele? Adica sa existe un buton de next…sau ceva de genul asta 😀

  3. Cosmin zice:

    foarte frumoase pozele florine ,multumesc! 😦 mai am putin si imi revin si poate vom face noi o plimbare prin oradea 😀

  4. Mariana Sabou zice:

    foarte frumos florin…si la cluj e tot asa de frumos:))

Lasă un răspuns

