ASUS-ul meu chiţăie

De câteva zile am descoperit o chestie care mă cam disperă la laptopul meu. Nu vă speriaţi, nu vorbesc de o problemă serioasă, ci doar de o chichiţă care a început să mă enerveze de puţin timp.

Laptopul are deja aproape (aprox.) 10 luni şi putem spune că deja e băiat mare. Nu mă plâng de el, nu am avut absolut nici o problemă de când îl am însă zilele trecute m-a cam speriat, am crezut că începe să „răcească”. Trebuie să precizez că am acelaşi windows pe care l-am instalat imediat după achiziţionare şi chiar nu îi înteleg pe cei care îşi „reinstalează” windows-ul în fiecare lună.

Nu l-am prea folosit pe baterie decât foarte rar, iar când o făceam eram pe la facultate unde era gălagie şi nu auzeam ce vrea să „îmi spună”.

Când l-am folosit ultima oară pe baterie eram puţini la curs şi mi-am dat seama că laptopul meu scoate un sunet ascuţit, foarte fin şi care e destul de deranjant dacă e linişte. Am început să cred că are probleme cu coolerul, pentru că de la hdd nu avea cum să fie. Am auzit pe toată lumea că un laptop are nevoie să îi fie curăţat coolerul cam la şase luni. Al meu face 10 luni şi nu are nici cea mai mică problemă şi nici nu scoate sunete deloc. Am văzut în schimb alte modele care după o lună-două fac deja gălagie. Probabil ţine şi de cum ai grijă de el.

Să revenim. Când am observat că sunetul scos nu încetează am început să îmi pun întrebări. Primul lucru la care m-am gândit a fost coolerul, însă s-a dovedit că nu el era problema. Am dat imediat un search pe prietenul google: „laptopul meu scoate un sunet ascutit” şi am găsit răspunsul. Am mers imediat lângă o priză şi l-am conectat. Sunetul s-a oprit.

Se pare că atunci când funcţionează pe baterie scoate acel sunet dar nu îmi dau seama de ce. Evident că problema e la baterie dar nu ştiu din ce motiv scoate sunetul acela. Nu ştiu daca problema a existat de la început sau a apărut pe parcurs.

Dacă cineva are răspuns la dilema mea, îl rog să mă lămurească şi pe mine.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, gadgets. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

