Nu avem nevoie de drumuri

După o noapte albă, după 12 ore de lucru, după 12 ore de stat în picioare, după 12 ore în care (evident) nu am dormit, după 12 ore în care am analizat fiecare literă din sigla „samsung” cam de aproximativ 1500 de ori, m-am gândit că măcar pe autobuz, venind spre casă (adică la Şimleu) voi dormi. Iluzii.

Eu care dorm oriunde, mai ales când sunt obosit, eu care mai ales pe maşină dorm ca un bebeluş, nu am reuşit să dorm nici măcar un minut. Asta pe lângă faptul că era să îmi muşc limba de câteva ori şi că era să dau cu capul de plafon la fiecare crater.

Ăsta e felul meu de a spune că DN 19E, adică Oradea-Şimleu Silvaniei e pur şi simplu praştie.

Acest articol a fost publicat în indiferenta, romania. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

