Fără titlu

Sunt extrem de nervos şi foarte supărat.

Azi îmi făcusem planuri că merg şi eu ca tot studentul la film în Lotus, la „The rite„. Evident, cu norocul meu, nu am mai prins loc. Asta după ce şi săptămâna trecută am păţit la fel, la exact acelaşi film, la aceaşi oră. Cred că nu îmi e dat să văd filmul ăsta la cinema.

Nervos, m-am întors cu o pungă de popcorn şi mă pun în pat (aici locul nu e ocupat) la „The exorcism of Emily Rose (2005)„.

Oricum, măcar cu un drum mi-am făcut şi card la Hollywood Multiplex, deci de acum înainte facem rezervare.

P.S. Cum e posibil ca în sală să mai fie destule locuri libere (la ora începerii filmului) şi totuşi să îţi zică la casă că nu mai au bilete?

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, indiferenta, oradea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

