Felix trip

Azi fiind duminică, fiind aproape 20 de grade afară, am făcut o mică excursie până în Felix. Peisajul nu s-a schimbat prea mult de când am fost ultima dată (link), natura nu a înverzit încă, aşa că nu prea am ce poze să vă arăt. În schimb, sunt o mulţime de flori, iar albinele şi-au început activitatea, aşa că vă prezint azi doar câteva fotografii macro.

Copii, bătrâni, tineri, oameni de toate vârstele au ieşit să se bucure de venirea primăverii. La fel am făcut şi noi, am ieşit să ne bucurăm de soare şi de vremea frumoasă. Chiar dacă Ştrandul Felix nu e deschis încă, e plin de lume la plimbare, majoritatea vizitând lacul cu nuferi, deşi nici aceştia nu sunt înfloriţi încă. În lac, doar o mulţime de broaşte ţestoase se înghesuiau şi ele la soare, spre deliciul celor mici.


Mai multe poze găsiţi în albumul de pe facebook.

Acest articol a fost publicat în excursii, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

