Lotus movie night – Red Riding Hood (2011)

Pe scurt, am fost la film în Lotus, la Red Riding Hood (2011). În sfârşit am prins locuri (aveam rezervare de la 18:15 dar am mers de la 20:30), asta după ce am mers săptămânile trecute de două ori, fără să prind locuri, la „The rite”.

Nu ştiu de ce multă lume compară Red Riding Hood (Scufița Roșie) cu Twilight (film extrem de aiurea după umila mea părere). Eu aş zice că se aseamănă destul de mult cu The Village [2004] (film mai puţin cunoscut dar foarte bun), pe care l-am văzut anul trecut în vară, în niciun caz cu Twilight.

Mai multe detalii despre film o să aflați în următoarea videotecă. Atât vă spun că am fost mulțumit și că merită văzut la cinema.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, filme. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

