Locomotiva din centru

Vă spuneam vineri că am să postez fotografii cu locomotiva amplasată de OTL lângă turbo-giraţie, la intersecţia străzilor Parcul 1 Decembrie cu Cele Trei Crisuri. Am fost foarte ocupat aşa că am întârziat până azi cu postarea acestor fotografii. Oricum, in weekend am strâns o grămadă de materiale aşa că săptămâna asta am lucruri interesante de postat in fiecare zi, staţi aproape.

Această prezentare necesită JavaScript.

Locomotiva de care vă vorbesc are o „vârstă” de 106 ani, fiind construita în anul 1905, în Katharinahutte, iar în anul 1906 a fost adusă la Oradea, unde a tractat vagoane până în anul 1994. Restaurarea ei a durat patru luni, fiind făcută pe baza unor ilustraţii din Germania.

Acest articol a fost publicat în fotografii, oradea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Locomotiva din centru

  1. AlexiCa zice:

    Super, chiar imi place 😀 !!

  2. aNDRIIpOPA zice:

    Locomotiva asta o vedeam des cand inca era depoul de tramvaie in actuala locatie a pietei mari (locomotiva era amplasata pe undeva pe unde e acum cladirea finantelor). Mai era de vazut cateodata si pe Clujului, unde liniile de tramvai se intalneau cu cele de tren (in zona fabricii de spirt-drojdie).
    Eheee….. ce vremuri….

Lasă un răspuns

