„Annoying orange”

Bine că putem trimite zeci de mesaje cu promoţiile lu’ peşte prăjit dar un mesaj cu informaţii nu putem da. E a doua oară când trec de pe minute pe credit, fiind pe cartelă prepay, fără să îmi dau seama. Multumesc Orange!

Şi nu e vorba că am terminat minutele, din fericire sunt destule. E vorba de faptul că păţesc deja a doua oară să îmi expire perioada de valabilitate a minutelor şi eu să nu ştiu. Puteţi spune că nu e greu să ţii minte când îţi expiră minutele, însă mie chiar nu îmi vine să îmi bat capul cu asta. Plus că, nu cred că ar fi aşa greu să trimită ei un mesaj de antenţionare.

Acest articol a fost publicat în diverse, indiferenta. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la „Annoying orange”

  1. Mortu` zice:

    si eu care credeam ca e despre annoying orange :))

  2. carina zice:

    Eu iti dau un sfat: Treci pe cosmote! Pe mine ma anunta inainte cu 5 zile ca o sa imi expire minutele si inainte cu cateva ore:P

Lasă un răspuns

