Panoramă – Şimleu Silvaniei

Având în vedere că mâine mă întorc la Oradea, am zis că nu strică câteva amintiri cu oraşul meu natal. Aşa că am făcut o scurtă ieşire pe Măgură, pentru că îmi era dor să văd oraşul de sus şi simţeam şi nevoia de puţină mişcare după atâta leneveală.

Printre alte zeci de poze, am încercat pentru prima dată să fac o panoramă cu aparatul, fără trepied, folosind trei imagini. Eu zic că a ieşit destul de bine, dar vă las pe voi să apreciaţi.

P.S.1 E prima dată când încerc aşa ceva. Promit să revin cu o panoramă din Oradea, care să fie mai bună decât asta.

P.S.2 Mai multe fotografii mâine.

Acest articol a fost publicat în fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Panoramă – Şimleu Silvaniei

  1. Ovidiu "Japan" zice:

    Frumos surpins…

  2. R4dhu zice:

    A durat vreo 4 minute până s-a încărcat toată poza, dar a meritat aşteptarea. Superb !

  3. Pingback: Panoramă Oradea | Moga Florin

Lasă un răspuns

