Cum se face?

… că numai atunci când trebuie să ajungi neapărat undeva se întâmplă câte ceva de blochează toate tramvaiele. Evident, nu e o problemă majoră, că sunt alternative, dar aşa de chestie, parcă doar atunci se întâmplă toate.

Cel puţin la mine aşa e. Ieri am păţit-o a treia oară (şi nu, nu mă grăbesc mereu undeva). Aşteptam tramvaiul să ajung şi eu la ora 13:00 la job (aşa se zice acum) şi toată lumea era panicată din cauza faptului că nu circulă tramvaiele. Primul zvon a fost că s-a produs un accident grav în centru (nişte tablă îndoită – accident grav).

E vorba de accidentul care s-a produs ieri (29.04.2011) în centru, la intersecţia străzii Independenţei cu Piaţa 1 Decembrie, când o soferiţă, să îi zicem doar neatentă, a blocat tot centrul Oradiei, la oră de vârf, după ce a intrat în intersecţie fără a acorda prioritate, fiind lovită lateral de tramvai. Asta da distracţie.

Ei bine, eu mă mir că acolo nu se întâmplă mai multe accidente, pentru că unii şoferi uită pur şi simplu de tramvai. Strada Independenţei fiind cu sens unic, şoferii se asigură (doar unii, repet, nu generalizez) doar din dreapta, uitând că din stânga circulă şi tramvaie. Aşa că de obicei se bagă cu botul maşinii până în intersecţie trecând peste liniiile de tramvai.

Nu de puţine ori am asistat la scene când vatmanul a trebuit să frâneze violent pentru astfel de şoferiţe, numite în continuare neatente.

Acest articol a fost publicat în accidente, oradea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cum se face?

  1. Mortu` zice:

    foarte bine. In intersectia aia nu orice handicapat iese cu bine. Si eu ma bag da eu cand am apasat pe pedala de acceleratie am zburat nu ca dom`soara de mai sus :))

  2. carina zice:

    Hai nu fiti rai ca nu sunt numai femeile provoaca astfel de accidente sunt si domni care provoaca accidente.
    Si pe la 3 jumate nu circulau tramvaiele de catre decebal deoarece s-a stricat un tramvai exact in sensul giratoriu de la biserica Emanuel si bineinteles ca desi nu se prea putea circula in sens toata lumea se baga sa treaca el primul si s-a blocat toata circulatia.
    Asa ca deja ne-am obisnuit sa nu ajungem la timp unde trebuie.

Lasă un răspuns

