Festivalul Luminii – Oradea 2011 [foto]

Ziua de 7 mai a fost extrem de aglomerată şi obositoare, cel puţin pentru mine. Dupa 12 ore de muncă am făcut tot posibilul să ajung la Festivalul Luminii, şi am reuşit, am ajuns pe la nouă, tocmai când începea lumea să aprindă lumânările.

Toată ziua a fost înnorat şi chiar a plouat dimineaţa, iar eu deja eram dezamăgit că nu o să se ţină evenimentul. Totuşi, pe la ora 16:00 soarele a început să apară timid iar entuziasmul meu începuse să crească din nou. A fost destul de frig şi nu mă aşteptam să fie atâta lume, având în vedere că cerul era în continuare încărcat cu nori de ploaie şi spre seara. Cu toate astea, toţi au îndurat cu stoicism frigul, încălziţi de atmosfera caldă (la figurat) creată de cele peste 10.000 de lumânări.

Mulţumim organizatorilor pentru munca depusă şi pentru organizare. Felicitări celor care au ajutat, fie şi aprinzând măcar una din cele câteva mii de lumânări. Felicitări celor care au îndurat frigul (nu cred că e uşor să cânţi la pian în frig), încântând lumea prin diverse activităţi culturale, în diferite puncte din parc. Felicitări orădenilor pentru că au fost prezenţi într-un număr destul de mare, chiar şi pe o vreme de stat în casă, dovadă că Oradea merită mai multe astfel de evenimente.

Nu am cum să vă explic în cuvinte ce am văzut aseară, iar dacă mă întrebaţi dacă mi-a plăcut, cred că doar faptul că am stat mai bine de 3 ore în frig, uneori şi în genunchi încercând să fac câte o fotografie reuşită, e o dovadă destul de solidă că am fost întradevăr impresionat de absolut tot.

Am făcut peste 100 de fotografii şi am şi filmat destul de mult. Chiar dacă nu am reuşit să ajung decât după 21, corespondentul special al blogului, Monica Pop, a fost acolo de la 18, ei aparţinându-i fotografiile care sunt făcute pe lumină (doar alea :P) şi o mare parte din cadrele filmate. Totuşi, nu veţi vedea material video pe blog, pentru că am filmat pentru un proiect ce îl avem la facultate, deci o să vedeţi rezultatul final peste câteva săptămâni. Staţi aproape!

P.S. În cele câteva ore în care m-am plimbat prin tot parcul am văzut destule. Ce m-a dezamăgit? Tinerii care au dat (atât la propriu cât şi la figurat) cu piciorul în munca făcută de alţii pentru noi, pentru ca noi să ne amintim cum e să te bucuri de lucrurile simple. Chiar nu vreau să vorbesc despre asta şi să las lucrurile frumoase să fie umbrite de nişte mizerii. Să lăsăm proştii în prostia lor.

Aveţi mai jos câteva fotografii, nu sunt toate, dar erau prea multe să le pun pe toate.

Această prezentare necesită JavaScript.


Acest articol a fost publicat în cultura, evenimente, fotografii, oradea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Festivalul Luminii – Oradea 2011 [foto]

  1. BogdiP zice:

    mersi de sustinere. 🙂

  2. Mortu` zice:

    am fost si eu pe acolo, desi nu am stat mult.
    Am fost si cand se pregatea totul si seara dupa 21 cand era intunerik.

    Frumos …

  3. Pingback: Sunt pe comunitateafoto.ro | Moga Florin

Lasă un răspuns

