Serile filmului francez – ziua 1

Serile filmului francez se desfăşoară la Oradea în perioada 2-30 iunie, proiecţiile desfăşurându-se în fiecare zi de joi a săptămânii la Casa de Artă Contemporană Visual Kontakt (Str. Albacului Nr. 54).

Un eveniment nu prea mediatizat la care am participat alături de colega şi mica regizoare în devenire Pop Monica, care a venit cu ideea de a merge şi de a viziona câteva scurt metraje franţuzeşti. Evident nu poate ascunde că filmele sunt pasiunea ei, cum nici eu nu pot să nu recunosc că sunt pasionat de fotografie. Aşa că fiecare cu treaba lui, eu am făcut poze iar ea a tras câteva cadre pentru un proiect. Evident m-am amuzat copios (ca întotdeauna) de obiectele care le folosea pe post de trepied. Oricum, ţin să îi mulţumesc de plimbarea prin ploaie de după.

Am stat puţin peste o oră, nu de alta dar ploaia ne-a alungat de acolo mai devreme decât am fi vrut noi. Oricum, am avut timp să ne amuzăm copios. Nu atât de film (Les vacances de Mr Hulot (1953)), cât de acel veşnic şi omniprezent personaj care la orice eveniment ai merge el va fi mereu acolo. Nu puteţi nega că oriunde se întâmplă ca un grup de oameni să se amuze, întotdeauna va fi unul care va avea un râs extrem de colorat. Mulţumim doamnă!

Acum a fost seara dedicată regizorului Jacques Tati, cu filmul „Les vacances de Mr Hulot (1953)”(un film foarte apreciat în anii 50) şi cu câteva scurt metraje ale acestuia. Umor fin, personaje amuzante şi bine conturate.

Mi-a plăcut filmul şi mai ales ideea de a proiecta filme în aer liber, filme vechi, care întradevăr merită văzute. Probabil ne vom întâlni şi săptămânile viitoare acolo. Sper să avem noroc de o vreme mai bună.

P.S. Programul complet îl aveţi în imaginea din stânga sus.

Această prezentare necesită JavaScript.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Serile filmului francez – ziua 1

  1. Pingback: Serile filmului francez – săptămâna a IV-a | Moga Florin

Lasă un răspuns

