Eclipsă totală de lună 15-16 iunie 2011 [foto]

După modelul „Ce plouă afară! Te uiţi sau îţi dau link?” vă prezint câteva fotografii de la eclipsa din noaptea asta. Cam astea sunt limitele aparatului, în condiţii de noapte fără trepied. Cu toate astea eu sunt mulţumit de el, cât face – face bine.

Detalii despre eclipsă aveţi aici.

Această prezentare necesită JavaScript.

Acest articol a fost publicat în fotografii, interesante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Eclipsă totală de lună 15-16 iunie 2011 [foto]

  1. Mortu.eu zice:

    Dragut
    Desi am vazut pe youtube ce se intampla de fapt
    Desi prietenii mei au zis ca merg (si s-au tras pe cur la final)
    Eu nu m-am dus, nu ma intreba de ce.
    Nu prezinta interes pentru mine 😦

  2. mihaeladr zice:

    Foarte frumos! Se cunoaste ca ai un aparat buuun!!!!

Lasă un răspuns

