Lacul cu nuferi şi lotuşi – Băile Felix

Duminică răcoroasă, înainte de ultimul examen, evident fără niciun chef de a învăţa. Iniţial propunerea era să mergem aici, o zonă superbă dar cam departe de Oradea, şi cum ceva tot trebuia să învăţ, am decis să rămână pe altădată.

Totuşi trebuia să ieşim şi să vizităm ceva, că odată ce îţi intră în cap ideea de a ieşi din casă şi a nu învăţa (evident) trebuie să ieşi, că altfel oricum nu înveţi. Aşa că m-am pus pe căutat obiective pe lângă Oradea, ceva interesant. Si dăi şi caută şi nimic. Biserici, gropi, mai un lac, mai o mănăstire, deci nimic nou. Aşa că am abandonat pentru moment „proiectul”.

Însă în timp ce mă făceam că învăţ mi-am aud aminte de Felix, unde nu am fost niciodată în perioada în care sunt nuferii înfloriţi (iunie-august). Am prins doar o singură dată vreo doi-trei care mai rămăseseră deschişi, dar atât. Aşa că ne-am dus.

Am mers, eu am făcut ca de obicei multe poze şi am avut norocul să ne prindă şi ploaia. Dar a fost frumos şi relaxant. Poate pozele de mai jos vă conving şi pe voi să faceţi o vizită pe acolo. Îngheţata e foarte bună!

Această prezentare necesită JavaScript.

Acest articol a fost publicat în excursii, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Lacul cu nuferi şi lotuşi – Băile Felix

  1. ciresica zice:

    Ce draguta e broasca aia testoasa.
    Si florile!!! Cred ca este un adevarat deliciu pentru pasionatii de fotografie sa mearga la nuferi

  2. MogaFlorin zice:

    E plin de broaşte ţestoase. Într-unul din lacuri sunt doar broaşte, iar în celelalte sunt ceva peşti exotici, care cică doar aici trăiesc 😕

Lasă un răspuns

