Oradea time lapse

E abia a doua oară când încerc aşa ceva şi chiar dacă a trecut ceva timp de când am încercat prima oară, încă mai e de muncă. E nevoie în primul rând de multă răbdare, foarte multă răbdare şi evident de un punct fix, ideal trepied.

Ceea ce mi-a ieşit azi e mult peste ceea ce am reuşit prima oară, iar ceea ce va urma va fi cu siguranţă şi mai reuşit, mai ales că am în cap o idee care nu îmi dă pace, doar timp îmi trebuie să o aplic.

Ce am făcut azi e scurt şi e doar „antrenamentul” pentru ceea ce urmează să fac cât de curând. Enjoy!

Detalii:
– 184 fotografii
– 35 minute, timp real
– Locaţie: Pod Centru Civic, vedere spre Hotel Continental
– Aparat: Nikon Coolpix l110

Acest articol a fost publicat în fotografii, oradea, video. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Oradea time lapse

  1. Mortu.eu zice:

    Ti-a iesit ok.
    Fa cu trafic/masini sa vezi ce haos e !:D

  2. Andreea zice:

    e foarte ok..nici nu se observa absenta unui trepied:)

  3. MogaFlorin zice:

    Păi am aşezat aparatul pe marginea podului si am avut grijă să nu îl mişc, am stat tot cu degetul pe declanşator. Am stat vreo 40 de minute acolo, aproape că amorţisem 🙂 şi se tot uita lumea la mine ce fac 🙂

  4. Tik zice:

    Hotelul asta se chema in faza de proiectare ‘Pescarus’ – a fost gata in 1971 parca, dar i-au pus numele ‘Dacia’. Era o chestie pe vremea aia ca finisaje si dotari, cu piscina proprie, cu un bazin in care se aruncau bani sub scarile de-afara din dreapta care duceau la restaurant, cred. Pana golanii s-au apucat de pescuit monedele cu o sfoara cu magnet in capat. Au fost si jocuri mecanice in hol, in prima jumatate de an.

Lasă un răspuns

