Soluţie anticaniculă


Soluţie studenţească împotriva temperaturilor ridicate de afară, a caniculei şi încălzirii globale. Ajută la hidratare, răcorire şi te menţine în formă. Se recomandă rece!

Cantitate pentru o singură persoană pentru … câteva zile.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, studentie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Soluţie anticaniculă

  1. ciresica zice:

    betivanuuu’!!!!! :))) totusi nu este cam multa bere? eu numai de la 1 singura m-am cam ametit. radeam de nebuna prin camera. :)))

    p.s: nu e cam ciudat cand scrii datele pt comentariu: mail apoi nume?! nu stiu. intreb si eu 😀

  2. MogaFlorin zice:

    Nu e multă, doar nu o beau toată într-o zi. Plus că a fost la ofertă :d deaia am luat atât 🙂

Lasă un răspuns

