Sunt pe comunitateafoto.ro

ComunitateFoto.ro este cea mai hip platforma online dedicata tinerilor entuziasti si pasionati de arta fotografica, fie ei amatori sau profesionisti. Noi reunim cele mai reusite creatii ale acestora, oferindu-le un mediu interactiv de expunere si promovare.
Hraneste fotograful din tine! ”

Astăzi mi-a fost făcută publică prima fotografie pe CF. Adică fotografia mea a trecut de sistemul de screening (detalii aici) şi este vizibilă tuturor vizitatorilor site-ului. Pe scurt, fotografia mea a trecut de votul membrilor, a acumulat 50 de puncte şi poate fi văzută de oricine vizitează site-ul.

M-am înscris pe CF în data de 12.07.2011, după ce am citit acest articol de pe blogul lui Alex Dima. Tot atunci am urcat şi prima fotografie şi am aşteptat o săptămână ca să treacă de screening. Nu a fost să fie. Nu am strâns suficiente voturi de la ceilalţi membrii aşa că fotografia a fost ştearsă. E vorba despre fotografia cu Primăria din Oradea, noaptea. Dar nu m-am dat bătut.

După prima săptămână am urcat alte două poze de la Festivalul Luminii – Oradea 2011. După doar două zile, fotografia care o vedeţi în stânga sus a şi strâns 50 de puncte din partea membrilor. Aşa că acum am prima fotografie pe CF (link).

Până acum am pus doar câte o fotografie, pentru că vroiam să văd cum stă treaba, însă de acum am să uploadez mai multe. Sper să adun cât mai multe fotografii reuşite care să strângă cât mai multe voturi. Albumul meu de fotografii de pe CF, care deocamdată conţine o singură fotografie, îl găsiţi aici.

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, de pe net, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Sunt pe comunitateafoto.ro

  1. Andreea zice:

    super.. bravo ! vor mai fi si altele, care vor avea voturi in mai putin de 2 zile:D

  2. MogaFlorin zice:

    🙂 esti subtilitatea întruchipată 🙂 mersi andreea 😛

  3. Buna! Bine ai venit pe CF!
    Speram sa iti admiram cat mai multe creatii reusite de acum incolo 🙂

    Echipa CF.

Lasă un răspuns

