De ce mi-am concediat secretara!

Din ciclul „să mai şi râdem că ne supărăm destul.”

Acum două săptămîni a fost ziua mea. Când m-am trezit dimineață, nu mă simțeam prea bine, dar speram că soția o să-mi cânte „Mulți Ani Trăiască!”, și, eventual o să-mi dea un cadou, dar ea nu mi-a zis nici măcar „bună dimineața.” Copiii s-au aşezat și ei la micul dejun fără să-mi spună nimic special. Am ajuns deprimat la birou, iar când am intrat pe ușă, secretara, plină de entuziasm, mi-a urat „La mulți ani!”. M-am simțit un pic mai bine, măcar ea și-a adus aminte de ziua mea.

Am lucrat normal și, spre dezamăgirea mea, nimeni din prieteni sau rude nu m-a sunat să mă felicite. Înainte de prânz, secretara a intrat la mine în birou și mi-a zis: „Ce-ar fi să mergem să mâncăm împreună?” I-am răspuns că e cea mai bună propunere pe care am auzit-o în acea zi, și am acceptat. Am ales un restaurant intim unde am mâncat bine, am băut și ne-am distrat de minune. În maşină, în drum spre birou, ea mi-a zis: „Într-așa o zi deosebită, de ce să ne mai întoarcem la birou, mai bine vino la mine acasă să continuăm să ne distrăm!”. „Bine”, am zis, „hai, să mai bem câte un păhărel.”

Odată ajunși în apartamentul secretarei, ea mi-a spus: „Sper că nu te deranjează dacă am să mă fac mai „comodă”? „Nuuuu, nici o problemă!” i-am răspuns, iar în sinea mea mă gândeam că va fi o experienţă interesantă. Ea a intrat în dormitor şi după câteva clipe a ieşit…cu un tort imens cu lumînări, urmată de soţia mea, copiii, prieteni şi rude, care cântau în cor „La multi ani!”

Iar eu stăteam ca un idiot în curu’ gol, în mijlocul sufrageriei!

via

Acest articol a fost publicat în amuzante. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

