Trei zile prin România

Trei zile, 1282 km şi aproape 700 de fotografii. Cam aşa s-ar traduce în cifre „expediţia” de anul acesta prin ţară.

Am plecat marţi dimineaţa (26.07.2011) din Oradea şi am ajuns la Şimleu Silvaniei în data de 28.07.2011, seara târziu. În ziua următoare ne-am relaxat la Oradea printr-o binemeritată vizită la ştrand şi apoi ne-am revenit cu nişte grătare şi mici.

Am plecat în excursie fără să avem un traseu prestabilit sau să vrem neapărat să vizităm anumite obiective. Vroiam doar să mergem pe unde nu am mai fost, să vedem lucruri noi, să ne plimbăm, să urcăm pe munte, să facem cearcăne… doar aşa e în concediu. Am avut la noi doar o hartă şi ghidul României de la National Geographic, iar traseul l-am făcut pe parcurs.

Deşi au trecut mai bine de patru zile de când m-am întors, abia acum am terminat de editat şi sortat pozele şi mi-am găsit puţin timp să scriu şi această postare. În zilele următoare am să pun poze şi impresii de pe parcurs. Pe unde am fost, ce am vizitat şi ce impresie mi-a lăsat România în această scurtă excursie.

To be continued…

Acest articol a fost publicat în d'ale mele, de vizitat, excursii, romania. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Trei zile prin România

  1. Tamy zice:

    sper sa le vad cat mai curand…sa arati tuturor frumusetiile Romaniei…

  2. mihaeladr zice:

    Asteptam fotografiile! O rugaminte! Vreau sa fac si eu harta „plimbarilor” dar nu am idee. Poti sa-mi spui si mie cum ai facut-o!

  3. MogaFlorin zice:

    Harta din stânga?

Lasă un răspuns

