Efect de miniatură

De aproximativ două luni am început să mă joc cu photoshop aproape în fiecare zi. Chiar dacă timpul nu mi-a permis să evoluez prea mult, am început să mă descurc cât de cât şi să reuşesc să fac chestii din ce în ce mai complexe.

Azi am încercat să dau unei imagini efect de miniatură. Nu e foarte greu, te joci puţin cu blur, cu saturaţia şi contrastul. Mai greu e de ales imaginea pe care să o foloseşti.

Aveam nevoie de o imagine făcută de la înălţime şi cu un unghi vizual suficient de larg. Cum întotdeauna folosesc doar imaginiile proprii, am optat pentru câteva fotografii făcute din Turnul Primăriei Oradea. După ce am ales câteva fotografii care mi se păreau mai potrivite, m-am apucat de treabă.

După cum am spus, partea mai grea e alegerea fotografiei, deoarece nu orice imagine e potrivită iar efectul nu e la fel de evident. Cel mai bine mi-a ieşit imaginea de mai jos, iar ca bonus am ataşat încă trei încercări care nu sunt la fel de reuşite. Enjoy!

Acest articol a fost publicat în arta digitala, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Efect de miniatură

  1. Tamy zice:

    pentru un incepator, sunt niste imagini reusite :), oricum este un inceput…este un lucru deosebit cand doresti sa faci ceva nou…

Lasă un răspuns

