Oradea City Running Day – 18 septembrie


În data de 18 septembrie orădenii de toate vârstele sunt invitaţi la mişcare. Cu ocazia evenimentului Oradea City Running Day, aflat la prima ediţie, într-o zi dedicată alergării şi mişcării, oricine va putea participa la unul din cele cinci concursuri pe diferite distanţe.

– 21.097km semimaraton
– 21.097km stafeta semimaraton, în doi
– 21.097 km stafeta firmelor, în patru
– Cursa populara de 4.5km
– Cursa copiilor de 1km

Având în vedere că de aproape două săptămâni m-am apucat de alergat, fără a trage prea tare însă, acest eveniment e numai bun pentru a mă motiva şi mai mult. Aşa că m-am hotărât să mă înscriu la „cursa populară” (4.5km), iar de azi am început să alerg special pentru acest eveniment. Antrenamentul I ~ 4.5km – Timp: 24:58.21

Deci cu cine concurez în data de 18 septembrie?

Înscrierile se fac la Oradea Plaza în perioada 24.08.2011-16.09.2011.

Mai multe detalii găsiţi pe facebook, pe site-ul oficial sau:
Email: info@oradeacityrunningday.ro
Telefon: +40741616399

Organizatorii evenimentului sunt AS Clubul Sportiv XTERRA Sport Bihor, în parteneriat cu Federaţia Ramână de Atletism, Agenţia Naţională pentru Sport şi Tineret, Primaria Municipiului Oradea, Oradea Plaza, Mediawork.

Acest articol a fost publicat în evenimente, oradea, sport. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu