Bruxelles nu e Bucureşti…

…doamnă ministru, iar faptul că ne facem de ruşine în Europa nu se datorează doar cerşetorilor, violatorilor şi hoţilor, o facem şi la nivel înalt, după cum se vede.

Vorbim de Elena Udrea, ministrul Dezvoltării Regionale si Turismului, invitată să participe la şedinţa de azi a Comisiei REGI din Parlamentul European pe tema absorbţiei fondurilor UE, refuzând, chiar dacă era prezentă în Bruxelles.

Udrea ar fi trebuit să vorbească în faţa PE despre absorbţia fondurilor UE de către România, care în prezent este dezastruoasă, România folosind doar 5% din peste 20 de miliarde de euro, situaţie alarmantă menţionată şi de Guvernatorul BNR. România are cea mai mică rată de absorbţie a fondurilor UE din toate ţările membre, fiind pe punctul să piardă banii pe perioada de programare 2014-2020.

În schimb, în locul doamnei ministru a fost prezent secretarul de stat Răzvan Murgeanu, care a fost şi el la rândul său criticat pentru raportul plin de cifre, acesta vorbind prea repede, fiind greu de urmărit de cei 26 de traducători.
(mai multe informaţii)
___ ___ ___

Oare când va veni vremea când vom avea şi noi conducători competenţi, iar oamenii care ne reprezintă nu vor mai avea asemenea atitudini sfidătoare, atât faţa de instituţiile europene cât şi de propriul popor? Stau şi mă întreb, când?

Pierdem banii din care am fi putut face autostrăzi, să construim o infrastructură, să investim bani în turism, doar că Guvernul României e prea inconştient, oamenii din el sunt prea indiferenţi şi sfidători iar banii europeni imposibil de furat.

În final, vă spun că era o vreme când mă gândeam că nu e dracul atât de negru, că totuşi, România e ţara mea, a noastră, şi nu trebuie să plecăm noi din ea doar pentru că am fost, şi suntem, conduşi de nişte incompetenţi axaţi doar pe interese personale. Mă gândeam că putem face ceva, că trebuie să facem ceva şi că plecarea din ţară nu e o soluţie. Ei bine, oameni buni, m-am răzgândit. Dacă în viitor, cândva, mi se va ivi o oportunitate să părăsesc această ţară, sunt sigur că am să o fac fără cea mai mică urmă de regret. Şi nu spun asta din cauza celor ce vă povesteam mai sus, ci vă spun asta pentru că acum am găsit un cadru potrivit.

Numai bine.

Acest articol a fost publicat în prostie, romania. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Bruxelles nu e Bucureşti…

  1. Pingback: Drumul oaselor spre Peştera Urşilor | Moga Florin

Lasă un comentariu